Kullanıcı adı:
(?) Şifre:
Call of Duty 2
9 sunucu
0 oyuncu
 
Call of Duty 4
4 sunucu
0 oyuncu
 
Quake 3: Arena
2 sunucu
0 oyuncu
 
03/09/14 02:37 Toplam 0 oyuncu 18 sunucu 79 kullanıcı siteyi görüntülemekte
Alan: Yardım / Diğer » Konu Dışı
Alana Geri Dön
Yazar

Konu: Gta-3 arabadan ateş etme ?

=[NoNe]=
Oyuncu
25 Şubat 2003 22:30 %0
yaw nası edilio bulamadım bi türlü yardım lütfen
 
ulutin11
Oyuncu
25 Şubat 2003 22:32 %0
Q veya E ye basıp yana bakıyosun mouse nın sol tuşuyla da ateş ediyosun.

MaY ThE FoRcE bE WiTh YoU.AlWaYs.
 
=[NoNe]=
Oyuncu
25 Şubat 2003 22:38 %0
oki çok saol
 
webstaR*
Oyuncu
25 Şubat 2003 22:39 (25/02/2003, 22:40) %0
Eline bir "uzi" silah alıyorsun. Arabaya her binişinde sen istesende istemesende bu silah zaten otomatik olarak seçiliyor. "q" ve "e" harfleri ile sağa sola bakabildiğin için "ctrl" yada mause'un saol tuşu ile ates edebiliyorsun..

^^NiaziY!
ImzaaYok!
s a n a n e . c o m
 
:: khan ::
Oyuncu
25 Şubat 2003 22:59 %0
bi de arabada iken şarjör deiştiremiyo du galiba
 
Dark_Jedi_Saner
Oyuncu
25 Şubat 2003 23:11 %0
şarşör değiştirme var. ayrıca şunu da ekleyim oyunun başında kasıp uziyi hiç almazsan ilerde arabadan m16 ile ateş ediyo. Yani elinde uzi yoksa m16

The Darkside of The Force
 
=[NoNe]=
Oyuncu
25 Şubat 2003 23:16 %0
oh süper yaw m16uyla coşarım ben saolun el burro da son görev çok kastı yaw iirenç bişi umarım geçerim
 
 
Sayfa: « 1 »
Alana Geri Dön
 
 

Beklediklerimiz:   Crysis | Battlefield 2142 | NFS:Carbon | Team Fortress 2 | Quake Wars | Spore          Bkz: Cem Özkaynak
Google+
close