Kullanıcı adı:
(?) Şifre:
Call of Duty 2
9 sunucu
0 oyuncu
 
Call of Duty 4
4 sunucu
0 oyuncu
 
Quake 3: Arena
0 sunucu
0 oyuncu
 
26/10/14 06:20 Toplam 0 oyuncu 16 sunucu 59 kullanıcı siteyi görüntülemekte
Alan: Call of Duty » Genel Tartışma
Alana Geri Dön
Yazar

Konu: En karizma en komik nickler? :)

berx
Oyuncu
07 Eylül 2006 09:27 %0
Eheh açık mavi renkli yazıyla yazılan Pipi var bi tane ben oluyorum o. Bir de pipican varmış galiba öğrendiğime göre eheh
 
KeeNKeepeR
Oyuncu
07 Eylül 2006 10:55 %0
valal bence BANYODAYIM cok komikti ondan sonra aLLAH NE VERDIYSE komikti
 
{DarK} *Johan*
Oyuncu
07 Eylül 2006 11:33 (07/09/2006, 11:35) %0
alıntı:
Gönderen: Danger70
benim koydugum bir nick daha ufo goren masum koylu
we olesine fake olrak bi ortamda arkadaslarda koydugumuz nikc we tag
<dilenciteam> hirsiz:danger70
<dilenciteam>garipilmm
<dilenciteam>*canilmm
<dilenciteam>copcu
<dilenci team>fakir we fake team



"ufoGörenMasumKöylü" Birader bu nicki ben kullanıyorum, özenti olmasın lütfen...
 
Parker|Pratt
Oyuncu
07 Eylül 2006 19:46 %0
KORgeneral ve Domalt amca wardi


 
{DarK} *Johan*
Oyuncu
08 Eylül 2006 12:07 %0
"Dipteyim Sondayım Depresyondayım" yeni nickim... patent istiyorum (hırsızlığa karşı)
 
kumtem38
Oyuncu
09 Eylül 2006 14:43 %0
onlar birseymi beyler ben gecenlerde'' gasturula boslugu ''adını kullanan bırıyle ctfde tanıstım cocuk cıktı hatta velet mıs daha ne
 
^1Pain^7killer
Oyuncu
09 Eylül 2006 15:42 %0
Ya cok güzel nikler.Özellikle kim 500 mermi ister ve hanım tüfeğimi getir manyak.Gülmekten karnıma ağrılar girdi.
Ben de bundan sonra Buyur bey tüfek koycam nikime


Bu arada Pipican benim...
 
xakuq
Oyuncu
09 Eylül 2006 15:48 %0
bende gördügüm en iyi nick kelebekosman'di cok hosuma gitti nicki
 
gargamesh
Oyuncu
09 Eylül 2006 19:15 %0
'werder weremem' süperdir tadından doyulmaz görünce gülerim her seferinde.
 
TwiSt.
Oyuncu
09 Eylül 2006 21:21 %0
alıntı:
Gönderen: Malkavian.
arnold civardagezer guzeldi




AH be Nuri abi nerden gördün bu nicki öldm gülmekten

TwiSt.(TATAR_RaMaZaN)
 
|Sgt|SmArT
Oyuncu
11 Eylül 2006 13:26 (11/09/2006, 13:33) %0
S.A BEYLER BENCE EN KOMİK NİCK PİPİCANDİR CUNKU ESİ BENZERİ YOQ pipican
 
CUBISM
Oyuncu
11 Eylül 2006 15:07 %0
Arnold Civardagezer süper olmuşş Aklıma gelmişken Reinhardt eski nikinle oyna burda üst sıraları zorlarsın KaravanaSam hehe
 
flipsyde
Oyuncu
11 Eylül 2006 15:23 %2
adi 1 kedi pipimi 7
 
pitisko
Oyuncu
11 Eylül 2006 15:37 (11/09/2006, 15:44) %0
alıntı:
Gönderen: flipsyde
adi 1 kedi pipimi 7





araba kamyon bipp bipppp ler serisi var bide 1 2 3 die gidiolar seviom onları ama bippp bipppp

en karizmatik js (emekli) weekender malkavian rambros hepsi admin hehe

Tüfeğimin Namlusuda Gümüşdendir Gümüşden 100 değil 1000 HeadShot Caksam Ben vazgecmem Bu İşten..
 
born.to.kill
Oyuncu
11 Eylül 2006 17:14 %0
cod da deil de bir zamanlar mirc de " tatminator " diye bi adam varmiş bir zamanlar...
 
||VTM||1_boss_1
Oyuncu
11 Eylül 2006 18:07 (11/09/2006, 18:08) %0
AMELE B*KU görmüştüm ben.Zuhahaha
 
Vato
Oyuncu
12 Eylül 2006 04:38 %0
Benim gördüğüm en komik nick "Fucker Fukara" idi
 
^1ciks_cocuk
Oyuncu
12 Eylül 2006 15:15 %2
benim nickleri gören çalıo valla bende köylüğü gören mahsum ufo zibidi bebe ve beni bide besleme çocuk olarak da görebilirsiniz
saygılar
 
^1karakartal
Oyuncu
12 Eylül 2006 16:49 %0
alıntı:
Gönderen: 1_boss_1
AMELE B*KU görmüştüm ben.Zuhahaha



güzelmiş zuahahahah bende DOLMUŞÇU yapmıştım bcool da TAKSİCİ yapmıştı
 
^^77<UseWeapon>
Oyuncu
13 Eylül 2006 12:53 %0
bi keresinde ctf de alman lar olarak yeniliyoduk 3 kişi lum şurdan meşe odunu ver bakim,en iyisi inşaat demiri bide daş yokmu daş vardı (daş yokmu daş ı ben yazmıştım)
 
Janissary|anil59
Oyuncu
13 Eylül 2006 15:24 %0
ABİ ALINMA AMA BENİM EN KOMİGİME GİDEN
''konserver acaagi''
 
redribbon

Oyuncu
13 Eylül 2006 17:39 %0
ATS2
 
1111
Oyuncu
13 Eylül 2006 18:27 %0
Nihahah
 
^^33DeFoe!
Oyuncu
14 Eylül 2006 00:15 %0
beyler Kardeşlerimle kurdugumuz sanal yani Hayali bir şekilde clan kuruyoruz..

*Dilenci TeAM*ToP@L
*Dilenci TEAM*Garip
*Dilenci TeAM*Yoksul
vb.gibi nickler kullanıyoruz..
Bunu ben cıkarttım.Guzel olduysa 1 e olmadıysa 2 ye basınız piliz!!
 
konserve acacagi
Oyuncu
14 Eylül 2006 00:37 %0
o ne ya yuh

alıntı:
Gönderen: flipsyde
adi 1 kedi pipimi 7

 
 
Sayfa: « 1 2 3 4 5 6 »
Alana Geri Dön
 
 

Beklediklerimiz:   Crysis | Battlefield 2142 | NFS:Carbon | Team Fortress 2 | Quake Wars | Spore          Bkz: Cem Özkaynak
Google+
close